What a shitty weather! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu What a shitty weather! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

What a shitty weather!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

27 Mei 2011 | Griekenland, Psalidi

Heeey y'all!

Ben ik weer even met een update vanuit griekenland! Mooie tijd om een update te maken zo'n 4 weken nadat ik ben vertrokken vanuit Nederland! Zoals jullie ook dit keer weer aan de titel kunnen zien is het deze week echt rotweer hier in griekenland! Tis echt om te huilen! Voornamelijk de laatste paar dagen zijn echt kak.. Alleen maar regen en onweer! Geloof dat woensdag toen alle engelse zijn vertrokken ze allemaal de zon in hun koffer hebben gestopt, want heb begrepen dat het daar wel lekker weer is nu :') .. Niet eerlijk! Maargoed.. deze week een vrij relaxed weekje gehad, ben lekker elke dag aan het waterpoloën, gaat prima.. heb een topdagje gehad van 24 mensen!! Ook een keer Aqua gym gemaakt, en vanmiddag mag ik Dance Aerobics doen! Ow nu ik daar aan denk moet ik waarschijnlijk ook maar even muziek gaan uitzoeken voor de aerobics! *20 minuten later* ben nog steeds even bezig met de muziek uitzoeken voor aerobics, maar las wel even een pauze in om verder te brabbelen hiero. Naja eigenlijk niet heel erg veel bijzonders gedaan deze week. Wel hele leuke gasten gehad de afgelopen 2 weken, en met name de laatste paar dagen waren top! Echt heel jammer dat ze weg zijn.. Maar de planning is om of in Oktober of in December richting Engeland te gaan om ze en dan voornamelijk ook Mick te zien! Naja ik ga maar even verder met de aerobic muziek, anders wordt dat helemaal niks meer heb nog maar een half uurtje pauze! Aaahhh de zon is gaan schijnen! Whoeehoeee! Nou, allemaal de groetjes, en ik laat snel weer wat van me horen (al zal dat snel over ruim een week zijn want ik krijg het heel druk komende week).. er komen morgen 600 italianen aan, en we moeten de nieuwe dance-show MuHiAnMo (Music History and More) gaan leren in een tijdsbestek van 5 dagen pfoeh! nou kuuuuuuuuussss xxxx

  • 27 Mei 2011 - 11:28

    Arenda:

    hee aliesje, leuk verslag weer, druk bijtje elke keer, gelukkig is goed plannen een van je sterke kanten, dus dat komt wel goed.
    MICK, wie is dat nou weer!!!!!, blijf vrijgezellig hoor.!!
    over 3 weken zitten we er al, kan het me alleen nog niet voorstellen, heb ook nog geen exacte tijden voor te vliegen, daar ga ik volgende week wel een keer naar vragen, nou gisteren magda getrouwd, oma en ik hebben echt een hele leuke dag gehad in kampen, erg leuke dorp/stad ook. oma op het terras, jaja en in de peppermill lekker gegeten.
    jij heel veel succes met de voorbereidingen van alweer een nieuwe show, top make up trouwens, alleen snap ik de term las vegas niet bij deze grime, lijkt meer halloween , maar goed
    groetjes en een dikke knuffel van ons allemaal
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 29 Mei 2011 - 15:28

    Leo:

    hallo alica toch ook lekker een beetje regen,heb je het een beetje rustiger. en de zon komt vanzelf weer, nou nog ff geduld dan komen wij er aan kan je ons de mooie spots (en goeie eet plekken) laten zien .groeten van uit hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 71886

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: