Imma party and party and party! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Imma party and party and party! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Imma party and party and party!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

03 Juni 2011 | Griekenland, Psalidi

Heeeyya!

Hier ben ik maar weer is met een update vanuit het overheerlijke, zonnige, bloedhete griekenland! :D .. De laatste paar dagen is het weer echt subliem! We zitten nu rond de 31 graden, echt zwaar relaxed.. dus we bruinen gewoon nog donkerder, en mn haar wordt ook gewoon met de dag witter! :P Heb het hier nog steeds naar mn zin, heb echt mn draai gevonden. Heb zowaar ook een standaard ritme in mn leven, is al een tijdje geleden haha! Sochtend om 9u op, kwart over 9 ontbijten, dan werken tot een uurtje of half 1 (al gaan we de laatste paar dagen telkens in de pauze door met oefenen voor de dansshows, en dat zal de komende 2 weken ook nog wel zo blijven) dan om 3u waterpolo en de rest van de middag lekker ouwehoeren met de gasten. dan van half 6 tot half 9 pauze en elke avond eten we om kwart over 8. Dan werken we savonds tot een uurtje of half 12 en is het tijd om naar de barstreet te gaan ahha! Ik ben deze week denk 5x uitgeweest ofzo? We zijn vaste klanten bij de West bar en krijgen dus ook echt best veel gratis! Helemaal top, personeel is nice en de sfeer is daar top! Uhhmm, verder heb ik eigenlijk niet zo veel gedaan :) .. Vanavond hebben we een nieuwe show (deels) dus ik mag straks lekker het podium op! Heerlijk :D .. Daarna met de hele crew weer richting de barstreet, want morgen hebben we vrij! Ga morgen lekker de hele dag op strand liggen in Kos-stad, en savonds gewoon lekker op tijd naar bed ofzo! Dan weer een weekje aan de slag, met extreem veel rehearsels voor Legends (een show met o.a. Frank sinatra, Queen, MJ blaablaa) ik moet de Queen en MJ meedansen, zwaar pittige dansen, dus elke avond van 11 tot 1 op zn minst oefenen zodat ik die volgende week vrijdag vloeiend mee kan dansen! Uhm nou ik heb het dus prima naar mn zin, tijd vliegt letterlijk voorbij! En over 2 weekjes zijn mam en pap er ook een weekje, gezellig! Nou de groetjes daar, ik ga lekker even een biertje drinken in het laatste beetje zon voor vandaag, end an voorbereiden op de show van vanavond!

Xxxxxxkuuuus!

• 03 Juni 2011 - 16:41

Arenda:

hee aliesje,
    wat een zwaar leventje zeg, en ook zoooo saai!!!!
    haha, goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, want je moet nog wel ff he, wij hebben vandaag de tickets opgehaald, en we vliegen ned tijd al om 6.50 uur, dus hebben we nog een heerlijke eerste dag al in psalidi.
    en etrug pas om 22.15 uur, goed he!!
    hou dat ritme maar aan das nooit verkeerd.
    hier alles prima, en binnenkort verwacht ik dan een lijstje wat ik voor je mee moet nemen, niet op de laatste dagen hoor, want ik hou niet zo van gestress op het laatst.
    gr en een dikke kus vanuit het zonnige katwijk
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 05 Juni 2011 - 21:42

Leo:

nou dat gaat goed met al dat oefenen, is ook goed voor de body . en dat de temperatuur omhoog gaat is niet zo erg. hoop dat je ons nog een paar leuke spots op het eiland kan laten zien,dan kunnen wij extra lang genieten van de dagen samen. nog een paar dagen wachten wij kijken er naar uit xxxxx