Clubbin, BBQ, and some more clubbin! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Clubbin, BBQ, and some more clubbin! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Clubbin, BBQ, and some more clubbin!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

21 Mei 2011 | Griekenland, Psalidi

Heey all,

Ben ik even snel weer met een kleine update vanuit Kos!!
Het gaat hier nog steeds super, het weer is echt geweldig.. Al een paar dagen achter elkaar rond de 27 graden nu.. Heerlijk weer dus! Heb een gezellig, maar druk weekje achter de rug! Er zijn wat nieuwe animatoren bijgekomen, en wat animatoren weggegaan dus het is telkens weer wennen aan nieuwe mensen in het team. Met sommige klikt het dan natuurlijk wat beter dan met andere maar ala, daar doen we het maar mee dan.. Lars komt ook ons team over 1,5 week versterken.. Wordt gezellig! Deze week veel vrije tijd gehad/gemaakt.. We hebben 1 avond met het hele animatie team gebbq-t in onze backgarden, dus met zo'n 21 man lekker vleesjes gegeten. Ook ben ik met Bianca uit eten geweest in een nederlands restaurantje, en heb ik met jelle, jana en bianc nog een x bij de MacDonalds gegeten. Verder ook relatief veel uitgeweest, kwam ook voornamelijk omdat "The X Club" opende deze week, en onze DJ daar hoofdDJ is en we allemaal voor het hele seizoen gratis Entree en Drankjes hebben.. X Club is een hele exclusieve tent, super gaaf! Maarja, voor de rest, morgen gaat het Amfitheater open, en beginnen we met alle grote dansshows, dus mam, je gaat er vast wel een paar zien! :D Verder heb ik nu ook heeeeel veeeeel gezellige/leuke mensen leren kennen, dus tot zover kan ik nog steeds eigenlijk alleen maar zeggen, ik heb last van het " Nooit meer willen vertrekken virus". Owjah, en de eerste positieve reactie op zoover.nl over ons als animatieteam (TUI Nederland) is binnen, en die heeft een mooi plekje gekregen op onze muur! :D

xxxxxxxx <3

• 21 Mei 2011 - 12:18

Arenda:

nou alica. klinkt allemaal erg leuk en gezellig, ik had eigenlijk niet anders verwacht, maar goed, super veel succes met de shows, en kijk uit, pas op en niet doen(ja nu mag ik dat toch wel zeggen)veel plezier en tot skypse maar weer dan
    dikke knuffel van ons allemaal uit het zonnige katwijk, ja ook hier is het nu heerlijk zonnig
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 22 Mei 2011 - 05:19

Arenda:

heb net de zoover beoordeling gelezen, top toch, die kunnen jullie ind in je zak steken, of ja aan de muur hangen
    ik ben ook alweer op mijn werk nu, maar is nog beetje vroeg voor de mannen om op te staan, dus maar even op internet dan
    gr en fijne dag vandaag, ps over 4 weken zijn we er al, xxxxxxxxx

• 22 Mei 2011 - 16:50

Leo:

gezellig lees ik en echt grieks gegeten(mc donalds) daar kijkt je moeder na uit.ps smeer je neus goed in

• 24 Mei 2011 - 20:21

Patricia:

Klinkt gezellig daar! Hier is het weer maar akelig haha je mag blij zijn dat je daar bent! Als eindelijk de zon is schijnt waait het met windkracht 5 hahah:P
    Nou heel veel succes met het oefenen van je shows! En je ouders komen al bijna langs zie ik, leuk!;)

PS. waar blijven foto's? haha:)

Groetjes !

• 27 Mei 2011 - 11:31

Arenda:

heee patries, de foto's kan je bekijken op haar facebook,
    groetjes je tantetje