Nog maar 6 weekjes!! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Nog maar 6 weekjes!! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 weekjes!!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

30 Juli 2011 | Griekenland, Psalidi

Hey allemaal!

Nou maar weer even een snelle update vanuit griekenland.. Het is hier nog steeds super gezellig, het weer is nog steeds top! Zo tussen de 30 en 40 graden, dus daar hoor je mij niet over klagen.. Mits de wind weg is, dan is het wel bloedje benauwd hier! Naja de rest is eigenlijk hetzelfde als altijd :) Nog steeds lekker druk, we zijn nu halverwege het hoogseizoen.. Nog 4 weekjes vol knallen en dan is de drukste periode afgelopen! Helaas is het voor mij dan nog maar 2 weekjes voor ik naar huis ga! Tot zover heb ik echt een super gezellige tijd hier, en ik heb nog heel veel zin in de komende 6 weken! Nog even het maximale eruit halen, en dan kom ik Nederland enzo weer onveilig maken.. Ik ga nu weer richting strand, owja.. vannacht waren we op strand en toen hebben we een sterrenregen gezien, echt super super gaaf! Maargoed.. veel plezier in het oh zo heerlijk zomerige nederland ;) Kuuuuuuss xx

• 30 Juli 2011 - 10:53

Patricia:

Hee Nichie!

Nou dan is het alweer aftellen dan voor jou! Geniet er nog maar f lekker van dan!
    En in Ned. is het weer egt zo saai.. haha heb over 2 weken vakantie dan moet tog de zon is gaan komen:)
    Nou je vermaakt je eigen daar wel zo te zien, heb facebook aangemaakt kon ik je foto's zien haha zijn erg leuk allemaal!
    Nou heel veel plzier nog en tot over 6 weken!

Liefs, Xx

• 30 Juli 2011 - 17:55

Arenda:

lieve lieve dochter, wat fijn dat je ook het beste met ons voorhebt, en ons en zonnetje wenst, maar wacht maar af het zit even nog niet mee, maar het komt eraan...als wij volgende week op avontuur gaan in het waddengebied en gaan wadlopen is het gigantisch mooi weer, geniet met volle teugen van je laatste weekjes en hopelijk ga je het dan in nederland ook weer naar je zin hebben
    gr van de gehele fam hier xxxxxxxxxxxx