Het zit er alweer bijna op!! - Reisverslag uit Londonderry County Borough, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Het zit er alweer bijna op!! - Reisverslag uit Londonderry County Borough, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Het zit er alweer bijna op!!

Blijf op de hoogte en volg Alica

14 Augustus 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londonderry County Borough

Alweer bijna een maand geleden sinds mijn laatste verslag. Ik blijf het zeggen, de tijd vliegt voorbij! Van de week heb ik mijn stage uren geteld, en met ongeveer 5 weekjes ben ik klaar met mijn stage!! Nog maar 5 weekjes, dat betekend dat ik nu op 4/5 zit van mijn stage. En wat heb ik toch weer een hoop meegemaakt! Ben nu druk aan het solliciteren voor een nieuwe stage, hopelijk in Engeland. Het is nog best moeilijk om voor winterseizoens een stage te vinden ben ik inmiddels achter. Maargoed, even terug naar het begin.. Olympische Spelen natuurlijk! Wat een feest was dat! Ik heb super veel games gezien, en natuurlijk de openings en closing ceremonies! Al moet ik zeggen, bij de closing ceremonie moest ik goed mn best doen om tijdens de speeches niet in slaap te vallen. Uiteraard ben ik naar het Holland Heineken House geweest, super daar! Wat een feest, en zoveel nederlanders! Heerlijk een dagje heineken bier gedronken, broodjes kaassoufle en kroket gegeten! De huldiging van Edith Bos en Marianne Vos waren die avond, en Jan Smit kwam ook nog optreden. Hoe meer nederlands kan het worden vraag je je af! :) Verder ben ik druk aan het werk, zit nu in een reeks van 7 diensten achter elkaar, vandaag is mn 7e shift. Morgen en overmorgen heb ik lekker 2 daagjes vrij en dus kan ik die lekker spenderen met mn vriend, en op donderdag ga ik me wagen aan een triathlon georganiseerd door een vriend van me haha, nou dat wordt wat! Anyway, ik heb verder niet heel veel te vertellen. Life is life really here. Ik ga nog even heerlijk chillen, over een paar uur moet ik ook weer aan de arbeit!

Geniet allemaal lekker van de zon, en tot snel!
Xoxoxo

• 18 Augustus 2012 - 20:56

Pappa:

zo ook weer thuis,en ff dit gelezen goed om te weten dat je het na je zin heb. en 5 weken is zo voorbij moet je maar denken.groeten uit katwijk.