Wales and London - Reisverslag uit Abergavenny, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Wales and London - Reisverslag uit Abergavenny, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Wales and London

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

29 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Abergavenny

Heey allemaal,

hier weer een update vanuit Londen!
De afgelopen 2 weken zijn weer flink snel voorbij gegaan!! En wat heb ik een hope leuke dingen meegemaakt!
Allereerst ben ik vorige week 3 dagen in Wales geweest. Wat een rust!! Ongelofelijk! Ik had een bed geboekt in een dorm in een leuk en klein hostel in Abergavenny wat in de Brecon Beacons ligt. Een groot natuurpark wat midden in Wales ligt. Ik had de hele dorm voor mijzelf, dus dat was heerlijk rustig! Het uitzicht vanaf mijn kamer was adembenemend! Alleen maar landschap. Praktisch geen huis te bekennen! na de 1e nacht werd ik al om sochtends 5u wakker, puur vanwege de stilte. Ik ben toen lekker naar buiten gegaan en heb tot smiddags 5u gewandeld. Ben in een kasteel wezen kijken, heb de kasteel velden bewandeld en de bergen beklommen. Het was heerlijk mooi weer en savonds toen ik in de spiegel keek was ik ook flink verbrand op mijn schouders. Savonds gezellig wat biertjes gedronken in de bar die onder het hostel zat. Daar een koppel uit new zeeland leren kennen, en wat bleek, die man had tot zijn 25ste in Noordwijk gewoont haha! Wat is de wereld toch klein zeg! Helaas begon het die avond flink hard te regen en onweren, en toen we de volgende ochtend wakker werden, was daar nog niks aan veranderd. Daardoor dus 1 nachtje ingekort en terug naar Londen gegaan omdat ik toch niks kon doen in het natuurpark met zulk slecht weer. Het waren heerlijke dagen, het was fijn om even uit de drukte van de stad te zijn! Inmiddels ben ik al aan het aftellen naar mn volgende "vakantie" .. Die begint over precies een week, volgende week vrijdag ochtend kom ik voor een paar daagjes naar katwijk toe! Lekker hoor! Ik hoop we dat de zon schijnt, want ik mis het strand, en wil wel eventjes van het strand kunnen genieten wanneer ik er dan toch ben! Het weekend daarop heb ik een bruiloft van vrienden van mijn vriend in Essex, super gezellig! Heb dr helemaal zin in! Zoveel leuke dingen om naar uit te kijken! :) Nog 5 shifts op het werk en dan lekker eventjes genieten!

Het werk is nog steeds leuk! Al is het af en toe wel chaos! We hadden bijvoorbeeld afgelopen week 4 schoolgroepen in het hostel, 2 nederlandse middelbare schoolgroepen en 2 duitse groepen van dezelfde leeftijdscategorie. Had een van de 2 duitse groepen op de 1e avond voor de grap alle kranen op de 2e verdieping aangezet.. Na een half uur begon het opeens te regenen in receptie waardoor wij natuurlijk erachter kwamen wat er aan de hand was.. Dit echter veel te laat want tegen de tijd dat ik op de 2e verdieping aankwam om te checken stond de hele gang al onder een laag water, en hetzelfde gold voor de 1e verdieping.. Wat een ramp was dat, want er was water in het brandalarm gegaan waardoor die ook nog eens afging, en dus wij ook nog eens voor de zekerheid het hele hostel moesten ontruimen! Chaos! En bijvoorbeeld gisteren, we hebben als de groepen in en uitchecken een grote kamer waar ze alle bagage kunnen plaatsen. Omdat het zo druk was hadden we er ook bagage van backpackers neergezet en toen een van de backpackers gisteren haar koffer daar wilde pakken was de koffer weg. Bleek dat de nederlandse groep haar koffer per ongeluk had meegenomen, en toen we daarachter kwamen waren die al aan het inchecken in de haven van Harwich, wat ruim 2u uit londen vandaan ligt. Heel wat rond moeten bellen met de leraren van de nederlandse groep (de manager had mij gebelt of ik even naar het hostel kon komen om te vertalen) en uiteindelijk hadden de leraren de koffer in een taxi gezet terug naar Londen. Dusja, er gebeurd genoeg op werk! Dit waren gewoon even wat voorbeeldjes haha! Nou allemaal, het is wel weer een flink verslagje geworden!

Tot volgende week!! :D Xoxoxoxo

  • 29 Juni 2012 - 17:32

    Pappa :

    hallo meisje toch leuk dat je ook wat van de natuur kan zien ,het ziet er prachtig uit. en altijd handig dat je meer talen spreekt,komt soms goed van pas.groeten uit katwijk

  • 29 Juni 2012 - 19:38

    Anthony:

    I hope google translate did it's job (A) Sounds fab babes! Hope u have a fun time with your family and boyfriend next weekend! Hope to see you again this summer! Take care babe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 71928

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: