First few days in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu First few days in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

First few days in London

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

30 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goedemorgen allemaal!

Allereerst hoop ik dat jullie vandaag allemaal een heeeeele leuke dag gaan hebben thuis, ben wel een beetje jaloers hoor!

Goed, de 28ste ben ik vanuit Nederland richting Londen vertrokken. Het vliegtuig had 2u vertraging omdat de navigatie was uitgevallen tijdens het landen van de vlucht die het daarvoor had gevlogen.. Dus ik ging toch wel een beetje met knikkende knietjes het vliegtuig in.. Was echter zo moe van al het wachten en rond slenteren dat ik nog voor het opsteigen al in slaap ben gevallen. Na 35 minuten werd ik wakker gemaakt door mijn buurman, met de mededeling dat we al gingen landen. Dus 45 minuten na opsteigen stond ik weer veilig met beide voetjes op de grond, engelse grond wel te verstaan! Vanaf daar ging het eigenlijk allemaal wel lekker vlotjes, ik had gelijk mijn koffer van de band, en toen ik buiten kwam stond ook de coach al te wachten. Met de coach ben ik naar Baker Street gegaan waar ik vervolgens op de Underground richting London Bridge ben gestapt. Uiteraard regende het pijpenstelen en was ik dus compleet doorweekt toen ik bij het hostel aankwam. Daar ben ik heel vriendelijk ontvangen, en Nod heeft me naar mijn kamer gebracht. Ik slaap ik het Oasis vrouwen hostel op ongeveer 2 minuten loopafstand van the village, waar ik werk. Mijn kamergenootjes zijn heel gezellig, 2 australiers en een canadees. Gistern op mijn vrije dag ben ik lekker even de stad in gegaan, keihard verdwaald natuurlijk.. Bijna een paar keer aangereden, ik heb der maar moeite mee hoor.. Ik kijk gewoon bij het oversteken automatisch de verkeerde kant op.. Dat gaat vast nog wel even duren voor dat in mijn systeem zit.. Goed, het is inmiddels dus koninginnedag, en ik moet over 1,5 u beginnen met mijn 1e shift, ik ben benieuwd! Vanavond is een belangrijke voetbalwedstrijd, dus die ga ik natuurlijk ook wel even kijken, en morgen ben ik weer een dagje vrij (ik weet het, luxe-leventje hier!) Nou goed, nogmaals veel plezier vandaag, drink een biertje voor mij en tot spreeks!

xoxo

• 30 April 2012 - 09:33

Arenda:

goedemiddag, inmiddels, voor jou ind je eerste werkdag, wij vieren ind koninginnedag met een super mooie zomerdag, echt genieten dus,

gr xx

• 30 April 2012 - 11:08

Leo:

blij dat je veilig geland bent wij waren wel zenuwachtig of die lange vliegreis goed ging. nou succes daar, en met dat biertje komt het wel goed denk.groete katwijk

• 30 April 2012 - 17:49

Elly:

nah die vertraging viel wel mee toch
    na een lekker nopje was je eral ;)
    Hier was een pracht konninginne dag met super weer, ik glooof jullie wel heel veel regen hadde maar goed pech voor je;(
    nou geniet maar lekker hoor maar wel ff oplettten met de oversteek.Eerst rechts dan links en dan weer een keer rechts.
    Dus nett ff anders als hier.
    Veel plezier nog en we volgen je .