Because there aint no party like an...... - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Because there aint no party like an...... - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Because there aint no party like an......

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

13 Juli 2011 | Griekenland, Psalidi

Heeyheey!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op de site had gezet, dus maar even een update! De tijd vliegt voorbij hier, het is super druk.. Het hotel zit al een paar weken vol, super gezellig! Er is wel veel veranderd inmiddels.. Sven is zoals jullie weten weg, en vanochtend is dan ook Kevin naar Rhodos afgerezen om daar de rest van het seizoen te werken als teamleader in Alex Beach.. Gisterenavond hebben we nog 1x goed gefeest met zn alle, was vast een goed feestje ik voel me goed klote en kan me vrij weinig herrinneren behalve dat ik op de trap vanochtend wakker werd buiten haha! :P Gelukkig was het geen goodbye, kevin komt binnenkort alweer een dag of 2 langs.. Hij moet wel, hij moest mn koffer (ROZE :P) lenen om al zn spullen mee te kunnen nemen haha! :P .. nja ook in mn terugkomstdatum is een wijziging.. ik kom over 2 maandjes al terug dus op 15 september in plaats van op 4 oktober :P .. Aftellen kan dus al soort van beginnen, nog maar 8 weekjes op dit super leuke eiland.. Wel genoeg leuke vooruitzichten voor als ik thuis ben, dus das top :P Voornamelijk buitenlandse tripjes haha.. Oke, ik moet een goede baan zoeken denk ik zo haha :P. Naja heb nu een vrije avond, ga zo lekker naar bed, ben echt kapot! Groetjes aan iedereen, ik mis jullie en tot snel!! xxx dikke kus, alies!

• 13 Juli 2011 - 20:39

Arenda:

ohhh goed dat ik niet alles weet, tenzij je het dan weer opschrijft natuurlijk, het was dan ook denk ik nu een mooie droom dat je misschien je wilde haren een beetje zou gladstrijken in deze 5,5 maand, maar helaas, het is nog steeds 1 groot feest zo lees ik, das niet erg, maar wakker worden op die trap is dan net even minder,
    toch ook wel fijn om te lezen dat je ons mist(bedoel je ook ons of...)
    goed je slaapt al dus welterusten, wij heben hier met elkaar heerlijk gegeten, zalm,pasta met pesto, salade, ijs, watermeloen, heerlijk allemaal
    groetjes dus van ons allemaal, alhoewel het hier nu wel rustig is, lenn is met je vader mee naar leusden dus daar zit ook een groot deel van de fam.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 18 Juli 2011 - 08:34

Leo:

hallo alica als ik dit lees denk ik wat is er mis als je een keer geen drank drinkt? kan je het allemaal wel weten wat je uitvreet daar maar goed je heb het nog na je zin dat is fijn om te horen. zijn weer terug van kamp was erg gezellig daar wel een buitje van 70 uur gehad.maar dat kon de pret niet drukken ik mis je ook hoor tot later .iedereen de groeten daar.