Yodelahitieeee! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Yodelahitieeee! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Yodelahitieeee!

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

02 Maart 2010 | Frankrijk, Parijs

Hallootjes!

Hier maar weer een berichtje vanuit Frankrijk!
De reden dat ik al een tijdje niet online ben geweest is dat de laptop van Veronie het ook begeven heeft, dusja..
Mocht nu even de laptop van Alex lenen, dus das wel relaxed!

Nou voorderest, het gaat hier echt super.. Het weer is heerlijk, iedereen begint een lekker kleurtje te krijgen in het gezicht en op de armen.. Ben gister in een tshirt de piste opgeweezt, echt heerlijk gewoon!

Naja voorderest gaan we onze gang hier.. Ik werk ongeveer 60u per week, daarnaast ga je sochtends rond een uurtje of 11 richting de Alphe D'Huez om tot half 2 te boarden, en dan om 3u weer met een smilie achter de bar staan tot een uur of 1 / 2 snachts.. en dan begint het circeltje weer opnieuw.

Gisteren was ik zo slim om een pan hete soep over me dak heen te gooien.. in eerste instantie alleen spul erop gedaan tegen brandwonden, maar vanochtend wordt ik wakker om te gaan sneeuwschuiven, kijk ik in de spiegel zitten de blaren erop, en is er op sommige plekken zelfs huid een beetje af.. Dus Alex uit zn bedje getrokken, en met hem richting de dokter gereden beneden in het dal.. Heb allemaal Cremés, desinfectance en verband zooi.. Ziet er niet echt smakelijk uit maargoed, we doen het er maar mee!

Voorderest gaat het boarden echt goed nu! Begin het aardig goed onder de knie te krijgen!
Zondag is er hier trouwens een wedstrijd voor prof's en amateurs, alex gaat ook meedoen.. wordt zooo leuk! (Lenn, ik zal paar foto's maken allright?!)

Anyways, ik denk dat dit het wel een beetje was ongeveer!

Zal over een paar daagies nog wel een verhaaltje neerdroppen!

Bonjour, et Au Revoir!

xxx

  • 02 Maart 2010 - 17:02

    Wijna:

    Gaat wel lekker daar hè? Van de trap gevallen met een fles sambucca, nu weer een pan soep, je hebt toch wel gelezen wat je oompje zei?? Pas op, kijk uit en niet doen. Dat is natuurlijk flink overdreven maar ik zou wel een beetje oppassen. Als het goed is zit je daar nog een tijdje. Met een flinke infectie zit je voor je het weet weer in ons koude kikkerlandje.

    Zorg een beetje goed voor jezelf. groetjes,
    Wijna

  • 06 Maart 2010 - 20:56

    Leunie :

    wel uit kijken daar he met al dat hete eten zo tezien heb je het wel na je zin daar mis je je ouders nog niet dan? nou de groetjes uit rijnsburg

  • 07 Maart 2010 - 12:08

    Suus!:

    Hee Aliesje..
    Kmoest ineens ff aan je denke toen dacht ik ik heb niks meer laten horen..Maar ik volg je op de voet hoor! Genieten daar..tussen het werk door dan ;)

    Lieefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 72000

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: