Woow wat een hoogte! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Woow wat een hoogte! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Woow wat een hoogte!

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

24 Februari 2010 | Frankrijk, Parijs

Haay allemaal!

Hier maar weer een verhaaltje van moi!
Zoals jullie aan de titel kunnen zien ben ik vandaag op een onwijze hoogte geweest, 3330 meter!
Das de top van de Alpe D'Huez, maar natuurlijk was ik m'n camera vergeten.. (wat eigenlijk maar goed was ook gezien het aantal crashes van vandaag hihi)
Maar wat een uitzicht joh, je staat letterlijk aan de rand van de afgrond daar, maar het is wel echt onwijs gaaf om te zien..
Alle wolken onder je, vollop in de zon, en een onwijs vet uitzicht!
Ga der zeker nog een x heen!

Ben vandaag ook een lekker tijdje op de piste geweest, en ben gewoon al vna de rode piste geweest!!!!
Vandaar het ook het grote aantal crashes van vandaag hihi, ben echt continue op mn gezich gegaan!
Je hebt natuurlijk als beginnerspiste de groene, dan de blauwe dan rood en zwart..
Ik was alleen nog maar op groen geweest, en dat ging prima..

Zegt Leon (ook een nederlandse collega van me) jaaa je kan wel mee joh!
Dus ik van naja wtf, ik ga gewoon mee ;)
Zit ik in de lift, en daar kon ik de piste zien, damn wat is dat stijl dacht ik bij mezelf..
Wilde al bijna in de lift blijven zitten om gewoon maar zo terug te gaan naar beneden..
Toch maar uitgestapt en gaan boarden..
Nou echt, het was supereng, maar ik ben zooo blij dat ik het heb gedaan!!

Ben nu aan het werk, tis nog lekker rustig, moet tot sluit en dat zal vandaag echt sluit om 1u worden, want we hebben straks de mid-season party hier, en de Yeti (bar stukje verder op de heuvel) heeft besloten om dicht te gaan, en komen ook allemaal hier heen, dus wordt echt supergezellig denk!

Gisteren avond ook echt een superdruk avondje gehad!
De OS stond hier aan, dus ook ik heb sven zie rijden.. echt bagger dat die is gedist, want hij was echt supergoed! Maarja that's just the way it is..
Maargoed, gisteravond was het hier dus ook superdruk.. maar zodra sven verloor, liep de hele kroeg leeg, en konden we alsnog om 12u sluiten, dus we zijn nog ff met een klein groepie naar de Yeti geweest, was wel gezellig!

Morgen ga ik met Leon en misschien nog een paar naar de Alphe D'Huez om te stappen, dus morgenochtend maar goed uitslapen, mits we moeten sneeuwscheppen, wat we vanochtend moesten doen..

Maargoed, mam, ik draag indd mn helm met boarden, dus ik kom wel heel terug hoor ;)

Check you guys later!

xxxx Alies

  • 25 Februari 2010 - 16:04

    Anne:

    Hee Aliesje!
    zo klinkt echt allemaal onwijs vet i'm jalouss:(
    zowel met je willen ruilen lekker boarden enzo en ook hard werken zo te lezen haha:P
    Nou niet te veel doorhalen he hou je een beetje in(A)
    Veeel plezier en je blogs zijn echt tof trouwens:D

    Kusjes uit kattuk an ut zeèèhtje
    xx

  • 27 Februari 2010 - 21:08

    Arenda:

    hee dochter, heb je al paar dagen niet gehoord, zal wel slecht weer zijn zodat je geen verbinding hebt, of misschien ben je wel keihard aan het werken, vandaag zeker de chalet house keeping gedaan, dus nu zit je vast aan een sapje
    groetjes en slaap lekker voor straks
    groetjes hier uit de p krugerstraat
    ps: je broer is weer naar de dokterspost geweest en moet volgende week weer bloedprikken, ze willen kijken of hij misschien pfeiffer heeft, wat ik niet hoop )
    groetjes xxxx

  • 01 Maart 2010 - 18:35

    Elly Van Der Plas:

    Ha Alies
    Lees al je verslagen hoor!Dan blijven we een beetje op de hoogte hoe jij het daar maakt. En das niet verkeerd zo te lezen maarre kijk je wel uit op die rode pistes, volgens mij is rood gevaarlijk??
    Heb ook gelezen dat je straks naar s heren loo gaat,nou lekker hoor dat het gelukt is.Nou gauw maar weer schrijven dan kunnen wij ook weer lekker lezen. Groetjes vanuit de Tadamastraat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 72000

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: