Tijd voor een update! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Tijd voor een update! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

17 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

Het is alweer een flink tijdje geleden dat ik voor het laatst een update heb gegeven hier, dus hop met die geit, en nieuw verslagje!

De afgelopen 3 weken is er een hoop gebeurd, heb ik veel gereisd en veel gezien. Om te beginnen ben ik natuurlijk gezellig thuis geweest! Wat was het leuk om iedereen weer eventjes te zien zeg :) De bus was natuurlijk 1 groot drama, dat doe ik nooooooit meer, maar wat was het fijn om na 15u de bus uit te stappen en mn lieve vriendje te zien. Na een paar uur kwam paps me halen en heb ik gezellig met mamma, pappa en lennard gebbqt in de tuin. We hebben de grootste lol gehad toen het begon te spetteren en we vervolgens parasols nodig hadden om verder te kunnen kokerellen. Savonds heb ik toen gezellig een drankje gedaan met opa en oma die langskwamen, en uiteraard zijn we even de stairs in gegaan voor een klein dansje! Op zaterdag was het groot feest want opa werd 77 jaar! Sochtends koffie gedronken, smiddags lekker wandeld met mn lieve hondje en de rest van de dag eigenlijk op de verjaardag van opa doorgebracht! Toen wel lekker op tijd naar bed want ik was best moe van die hele lange busreis en het dansje in de stairs. Op zondag weer naar Den Haag gegaan om Malcolm en mn vrienden te zien! Wat een gezelligheid, ik kwam aan in Den Haag als een verzopen katje maar smiddags brak de zon door en konden we toch nog even lekker in het zonnetje op een terrasje in Scheveningen zitten. Daarna eigenlijk de rest van de dag doorgebracht in Cremers en savonds nog even verder gefeest bij Malcolm en Bas thuis, want het was ook Malcolms laatste dag in Nederland. Maandagochtend weer terug naar Katwijk, gezellig gelunched met Charlotte bij Paal 14 en smiddags nog even gechillt en eind van de middag was het alweer tijd om terug te gaan naar Londen waar ik Dindagochtend 4:00u weer uit de bus stapte. Een hele leuke meid leren kennen uit Australie die ook hier in londen woont, en we hebben al een paar keer gezellig een drankje gedronken hier! Goed, na mijn weekendje in Katwijk moest ik eventjes 3 daagjes werken en toen ben ik naar Essex gegaan om heerlijk even 4 dagen te genieten met Malcolm! We hadden een bruiloft van Rosie en George (die waren al in Las Vegas getrouwd, maar nu was het feestje!) Wat een gezelligheid! Het was in Wivenhoe, een klein plaatsje vlak bij Colchester. We hebben daarom ook gezellig 2 nachtjes bij Holly en Martin geslapen zodat we niet telkens op en neer hoefde te reizen! Rosie zag er prachtig uit in haar jurk! Het feest was geweldig. Al moet ik zeggen, het is totaal anders dan een nederlandse bruiloft! Maar wel ontzettend leuk! De rest van het weekend heeft Malcolm me eigenlijk Silver end, witham, wivenhoe en colchester laten zien. Hebben we gezellig Fish and Chips gegeten in het castle park in Colchester, zijn we bij een indian restaurant geweest in Witham, cocktails gedronken in Wetherspoon (dat is suuuuper goedkoop!) En nu ben ik weer terug in Londen, gister heb ik alweer een avondje gewerkt. Ben nu alweer!! (ja ik weet het, luizenleven) 2 daagjes vrij! Moet straks wel even naar de staff meeting maar verder heb ik lekker tijd voor mezelf! Straks misschien even naar Hyde park voor het concert van Madonna, maar ik zie het allemaal wel! Ik heb het in ieder geval super naar mijn zin nog! Het weer is nog steeds super engels, en ik zie dr inmiddels ook uit als een Engelse.. Ik geloof dat ik in geen jaren zo wit geweest ben!

Nou allemaal, geniet van de "zomervakantie" .. Tot over 2,5 maand!!

Dikke kus vanuit Londen! xoxo

  • 17 Juli 2012 - 15:53

    Arenda:

    leuk om weer wat te lezen alica, hier ook alles zijn gangetje al geniet ik wel enorm van de rust deze week allen zijn natuurlijk weg
    morgne even me kleine tasje pakken voor 2 daagjes breda, wordt vast gezellig met ilonka en angelique, nou gr en tot hoorse of schrijfse
    xxx

  • 23 Juli 2012 - 12:43

    Pappa:

    leuk dat je weer wat van je laat horen,het was ook fijn je ff te zien. maar het leven gaat door dus die 2 maanden zullen ook wel weer omvliegen. als het kan kom ik je weer ophalen. nou succes daar en hieris het nu stralend weer. ps. zijn weer terug uit leusden 1 dag regen gehad de rest ging het wel met het weer.de kinderen vonden het weer super en daar doe je het voor. groeten uit katwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 71876

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: