Still alive! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Still alive! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Still alive!

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

23 Februari 2010 | Frankrijk, Parijs

Heyy allemaal!

Hier maar weer een berichtje van mij!
Zoals jullie zien leef ik nog hihi!
Ben vandaag voor het eerst naar de Alpe D'Huez geweest, zat op ong. 2100 meter hoog, was echt supervet om te boarden!
Ben maar iets van 2x echt goed gecrashed, dus dat valt me mee..
Heb het sturen goed onder de knie, dus ben vandaag ook meteen maar beetje begonnen met rondjes draaien en springen, echt grappig! :P

Gisteren ook wel lekker dagje gehad, alhoewel.. heb echt van 3u smiddags tot ik ging slapen hoofdpijn gehad, was met mn hoofd tegen een balk aangelopen, en paracetamols werkte niet helemaal..
Gelukkig konde we vroeg dicht, dus om half 12 lag ik lekker in mn bedje..

Ben nu ook weer aan het werk, we gaan om 4u open, moet vandaag van 3 tot 7 en van 10 tot sluit werken, dus das wel relaxed, ga straks denk lekker ff badderen ofzo! Filmpje erbij, glas champagne.. Heerlyk! Vive la France ;)

Morgen ook weer werken, dan hebben we het mid-seasons feest, word wel super!
Jammer genoeg is bijna iedereen vrij, en doen ze een nacht-ski-snowboard-tocht.. En natuurlijk moet ik werken hihi, maarja agh, gratis sappies, dus das natuurlijk ook niet verkeerd!

Eind van de week misschien een x naar beneden op te stappen, daar schijnt een of andere grote discotheek te zitten, waar all the guys altijd heen gaan, dus ga maar x mee!

Naja anyways, meer heb ik eventjes niet te vertellen, ik vermaak me optimaal hiero ;)

Byeeee!

xx Alies!

• 23 Februari 2010 - 14:56

Arenda:

nou nou wat een hoogte, je heb toch wel je helm op he, we willen je wel heelhuids weer thuis hebben over 2 maanden ofzo
    veel plezier verder en werkse
    groetjes van ons allen

• 24 Februari 2010 - 15:06

Wijna & Koos:

Koos is met z'n ballen bezig (voor de koolraap met ballen) dat wordt buikpijn voor je tante en de rest vindt het heerlijk. Corné heeft vertraging land 16.30 in Düsseldorf( als hij in het vliegtuig zit) en dan nog richting Katwijk! dus dat duurt nog wel even voor hij thuis is. Die hoofdpijn is niet van slaaptekort??? Zo te lezen heb je het goed naar je zin. Werkse veel plezier en van Koos:"pas op, kijk uit eb niet doen!
    groetjes van de Husjes