Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

19 Februari 2010 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!!

Hier m'n eerste berichtje vanuit het mooie, nu momenteel zeeer witte Oz en Oisans.
Ben gisteravond rond half 6 aangekomen hier op le Hors Piste, en veronie en ik (mn roomie) konden meteen aanschuiven voor het eten..
Heerlyke pasta met biefstuk (L)!
(sorry mam, is denk iets frans, maar ook hier is het meer als de verantwoorde 100gram)

Anyways, de vlucht was super gisteren. Had lekker veel ruimte, want de 2 stoelen naast me waren leeg, dus ik heb heerlijk languit gelegen en een tukkie gedaan!
Het was echt een snelle reis, want we gingen de lucht in, mochten een half uurtje rondlopen, en toen gingen we alweer dalen!
Bagage ging dus ook supersnel, aangezien er misschien 30 man in het vliegtuig zat..
Toen met Veronie en Pieter richting Grenoble geweest voor wat inkopen nog, en toen eindelijk richting de sneeuw!
Het is hier echt heel erg mooi, gisteravond scheen de zon nog, en dat ziet er echt supergaaf uit hier tussen de bergen.

Kheb gelijk te horen gekregen dat ik waarschijnlijk tot 15 April ga blijven hier, echt tof!

Nou de chalet is echt groot gewoon, we slapen er met z'n 10e, 8 gasten waarvan er 2 nederlands, en de rest engels.. en Ve en ik! We hebben 3 badkamers en toilets, wat maar goed is ook, want die gasten maken der echt een puinzooi van haha!

Anyways, we praten dus alleen maar engels, en het is wel ff lekker om nederlands te tikken nu!
Gisterenavond hebben we eerst met zn alle ajax-juventus gekeken in de ozzie bar, daarna hebben we ff in onze chalet gechilled met een drankje en rond een uur of 11 gingen die gasten richting het dal om daar een x uit te gaan.. Ve ging slapen en ik ben met craik en fons naar La Grotte Du Yeti geweest bovenop.
Daarna nog ffies gechilled in de Ozziebar, en ik geloof dat ik rond half 5 thuis was.
Ben ik op de bank in slaap gevallen, want ik had natuurlijk wel een lekker sappie op, en ik werd daar om half 10 vanochtend wakkergemaakt met het o zo leuke bericht: Lady, we need to go snowshuffeling.. Dus ik met me zware hoofd naar beneden om me om te kleden en toen met Veer alle trappen hier gaan scheppen.
We hadden geluk dat de sneeuw nog redelijk vers was, dus het was makkelijk scheppen vanochtend, schijnt namelijk ook nog wel is met een bijtel te moeten omdat het is vastgevroren!

Naja heel verhaal en dat voor 1,5 dag..
Ik moet zometeen gaan werken van 1600 tot 0100 in de bar, morgen zit ik geloof ik in de chalet-housekeeping.. dus dan ben ik savonds lekker vrij, denk dat ik dan een vroeg nachtje doe haha.. maar dat zie ik morgen wel!
Ik ga trouwens mijn telefoon uitgooien, want ik krijg echt veeel smsjes en telefoontjes, is leuk natuurlijk maar kost mij een vermogen!

Owjah, en ik heb gisterenmiddag te horen gekregen dat ik aangenomen ben bij de Willem van der Berghstichting voor de opleiding op niveau 3!
Echt super!

Mensen, ik zeg een prettige voortzetting, ik ga nog ff badderen en een slaapje doen, en dan aan de arbeid!

Doeggg! xxx

  • 19 Februari 2010 - 16:16

    Arenda:

    nou zo te lezen is het er helemaal leuk,geniet er maar van en zet je beste beentje voor met werken dus niet al te veel doorzakken, en blijven tot half april, zozo, ligt er dan nog zoveel sneeuw dan??
    oke veel plezier en werkse he
    groetjes en dikke knuffel hoor xx(laat je trouwens wel even weten aan paal 14

  • 19 Februari 2010 - 17:11

    Leo:

    nou zo te lezen is het er helemaal leuk,geniet er maar van en zet je beste beentje voor met werken dus niet al te veel doorzakken.oke veel plezier en werkse he groetjes en dikke knuffel hoor xx

  • 19 Februari 2010 - 18:13

    Jaap :

    nou zo te lezen is het er helemaal leuk,geniet er maar van en zet je beste beentje voor met werken dus niet al te veel doorzakken.oke veel plezier en werkse he groetjes en dikke knuffel hoor xx

    groeten jaap de buurjongen

  • 19 Februari 2010 - 18:14

    Xben:

    nou zo te lezen is het er helemaal leuk,geniet er maar van en zet je beste beentje voor met werken dus niet al te veel doorzakken.oke veel plezier en werkse he groetjes en dikke knuffel hoor xx

    geheime minaar

  • 20 Februari 2010 - 15:57

    Wijna:

    Hoi Alica,
    Bedankt voor je sms!
    Hoe skype werkt dat is me nog niet helemaal duidelijk. Wanneer dat wel zo is spreek ik je.
    Zorg je er voor dat je niet al te zwarte wallen onder je ogen krijgt???????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 71888

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: