Rotterdam Airport - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Rotterdam Airport - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Rotterdam Airport

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

18 Februari 2010 | Nederland, Katwijk-Midden

Hallowtjes!

Nou ik ben officieel vertrokken!
Vanochtend om half 10 stond mijn opa'tje voor de deur, spullen ingepakt, en nu zit ik dus inmiddels 2u later eindelijk in de vertrekhal op Rotterdam Airport..
Echt een super klein vliegveldje, ik vlieg ook met een mini-vliegtuig, iig, dat vind ik..
Hij staat al klaar en ik tel uhmm 35 raampjes! Hoe bedoel je klein! hihi

Naja, het inchecken ging allemaal goed, was zo gebeurd!
Toen kwam het leukste onderdeel van het inchecken.. De metaaldetectors..
Uiteraard, hoe kan het ook anders, gaat dat maffe ding bij mij weer af..
Dus of ik even mee wilden lopen met de security..
Wordt ik in een hokje neergezet, komt er iemand om me te foulieren of hoe je dat ook mag schrijven..
Anyways, mocht bijna al mn kleren uitdoen, die gingen allemaal door een speciaal apparaat ofzo..
Naja alles natuurlijk gewoon goed, dus na een kwartier kon ik weer weg..
Gesprek dat ik met de security voerden was echt apartjes..


*vroegen ze..
Heb je de afgelopen maand drugs gebruikt..
- Nee

Heb je nu drugs bij je?
- Nee

Zijn deze kleren in aanraking geweest met drugs?
- ik heb serieus geeeen idee joh..

Heeft u bagage onbeheerd achter gelaten..
- Jeutje lijk ik idioot ofzo? Natuurlijk niet

Vragen op erg hoog niveau zoals je kunt lezen..
Maargoed, ik zit nu lekker in de vertrekhal, heb net ff een slof sigaretten gehaald, waar je trouwens echt maar 10euro korting op krijgt, maargoed.. is toch weer 10 euro..
Ow en ik heb een super leuk mutsje gekocht.. Die matched superleuk met mn outfit op de piste!

Nou, ik ga weer ff verder met msn, skype en verzin maar wat..
Heb het iig druk haha!

Doegggg xx.

Ow ik vlieg om 13:30 met vlucht HV 6017 richting Grenoble vanaf R'dam Airport voor degene die dat willen weten!
Ik land om 15:00u, of ergens in die buurt..

  • 18 Februari 2010 - 12:03

    Arenda:

    sjonge jonge dat heb jij weer he, maar goed als het dit was en het hier bij blijft ben ik allang blij, hoop dat je een goede vlucht heben hoop een sms je van je te ontvangen als je veilig op alphense grong staat
    groetjes en dikke knuffel
    je moedertje xxxxx

  • 18 Februari 2010 - 16:50

    Wijna:

    Hoorde van je moeder dat je aangekomen bent. Dat wordt hard werken Aliesje. Gefeliciteerd dat je aangenomen bent voor de opleiding in september!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 71899

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: