Transfer naar Lanzarote - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu Transfer naar Lanzarote - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Transfer naar Lanzarote

Door: Alicia van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

12 Januari 2013 | Spanje, Playa Blanca

Hey allemaal,

hier een update vanuit LANZAROTE! Juistem, je leest het goed! Ik ben overgeplaatst naar een hotel op een ander eiland! Vorige week is het balletje in Tenerife gaan rollen en binnen een week zat ik in een vliegtuig! Hier in Lanzarote is het heel anders dan de maand die ik in Tenerife heb doorgebracht. Het hotel is in 1 woord geweldig! Echt ontzettend mooi. Ik denk dat dit zeker 1 van de mooiste hotels is waar ik ooit geweest ben! Er zijn 6 zwembaden, flink wat restaurants en het animatie team is te gek! De shows zijn heel professioneel en bij elke dansshow hebben we ook gasten die in het hotel verblijven die meedoen! Echt heel leuk! Ik ben hier gisteren middag aangekomen en mocht gelijk aan de slag in de mini-club. Savonds was er een Disney show en daar had ik ook gelijk 2 rolletjes in! Super! Vandaag heb ik sport-animatie gedaan EINDELIJK en ook veel geoefend voor de Lion King show die we vrijdag hebben! Het is wel hard werken hier, maar dat vind ik niet zo erg! Ik verblijf op 15 minuutjes buiten het hotel in een huisje met grote steen-tuin, keuken, woonkamer, washok en 2 slaapkamers en een badkamer met bad! :D Nu slaap ik nog bij 1 van de andere animatie meiden op de kamer, maar op 2 February gaat het meisje van receptie weg en komt er dus een kamer vrij en dan zal ik dus ook mijn eigen kamer hebben! Echt heel erg chil! Ik ben dus erg blij met mijn transfer, en heb ook echt weer zin om vollop aan de slag te gaan hier. Nog 3,5 maand en dan ben ik weer thuis!

Dikke kus vanuit de Canarische eilanden! xoxoxo

• 12 Januari 2013 - 19:49

Pappa:

nou echt leuk om te lezen dat je het naar je zin heb nu,en ook een dikke kus van mij. veel plezier nog dan en hoor je gauw weer.groete uit katwijk