Almost time to leave again :´) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu Almost time to leave again :´) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Almost time to leave again :´)

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

01 April 2011 | Spanje, Madrid

Heey allemaal!

Hier gaat het nog steeds super! Veeeel dingen aan het doen, lekker druk, maar wel nog steeds heel gezellig! Even kijken hoor, eergisteren hebben wij met het internationale team in RIO PLAYA opgetreden. We hadden de musical/dans Sister Act.. Was gewoon ronduit geweldig! Heerlijk om op een podium te staan met een zaal vol mensen, die zichtbaar aan het genieten zijn van wat jij daar neerzet. Gisteren alleen maar aan het bewegen geweest! We begonnen met Yoga, toen door met Aerobics, toen moesten we zelf een show verzinnen en opzetten.. Dus ook weer heel veel dansen etc. Toen nog even barkie-kids-club dans geleerd, weer aerobics, waterpolo en weer door met het voorbereiden van de show! Was dus echt een super drukke dag! Maar wel tof! Show ging goed, ik zat met nog 4 lekker eigewijze, impulsieve mensen in het team, dus dat was opzich wel grappig, want we wilden allemaal wat anders haha! Uiteindelijk hebben we een tijdmachine show gemaakt, waarbij iedereen kon doen wat hij/zij wilde doen! Bij het andere team ging het niet helemaal geweldig, en daar ontstonden best wat hevige ruzies. Vandaar ook dat we gisteravond/vannacht besloten hebben samen met Wilko (onze baas iets :p) dat we de kamerindeling even om zouden gooien. Ik heb nu dus wel even chil een appartement voor mezelf, omdat er gewoon bepaalde mensen niet bij elkaaer konden blijven zitten.. Moet je vertellen, ik heb heeerlijk geslapen in dat 2pers. bed! Maargoed.. Vandaag gaan we weer veel sporten, ook wel weer redelijk wat theorie, maar dat hoord erbij! Vanavond gaan we meedoen aan een quiz-avond met het internationale entertainment team, en ik moet vanavond de mini-disco doen, samen met nog 2 mensen! Wordt echt grappig haha! Morgenochtend hebben we ook nog aerobics, en dan gaan we met een bus naar een grote stad hier, en daar lekker op strand liggen/ winkelen / uitgaan! Heerlijk daar ben ik best wel even aan toe! Zondag vlieg ik alweer naar huis, en is de trainingsweek history! Heb wel zin om nu meteen door te gaan naar Kos, maar zoals ik zachtjes aan heb gemerkt, zijn er nog heel veel dingen die ik moet regelen de komende 3,5 week! Anyway, de theorieles gaat beginnen, ik mag lekker gaan luisteren naar hoe je show-make-up aanbrengt, en dat vervolgens uitproberen op Lars (waar ik straks 5 maanden mee mag werken!)
Kusjes, en tot snel allemaal!

xxxxx

• 01 April 2011 - 09:30

Christiaan De Kruyff:

heej alica,
    super leuk om je verslag te lezen!
    weet ik ook wat meer over wat me dalijk te wachten staat.
    heb je een leuk team op dit moment?
    en ging je podium avond goed? moest je veel uit je hoofd leren?
    ik hoor graag van je!

x

• 01 April 2011 - 12:43

Arenda:

oke, ind zeer intensief allemaal, alleen, les in goede feedback zou niet verkeerd zijn, denk ik zo, mischien iets om als org. over na te denken, lijkt me een hoop rompslomp te voorkomen, maar jij hebt lekker geslapen dan, of zijn ze allemaal gevlucht voor jou!!??
    veel plez\ier met de kids club haha, echt jou ding!!!! en veel plezier nog
    gr xxx