Laatste normale maandje is afgelopen.. - Reisverslag uit , van Alica Plas - WaarBenJij.nu Laatste normale maandje is afgelopen.. - Reisverslag uit , van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Laatste normale maandje is afgelopen..

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

28 Februari 2011 | ,

Hey allemaal!

Zoals jullie lezen is mijn laatste normale maandje in Nederland vandaag ten einde! Vanaf morgen is het Maart, en heb ik die maand mijn Pre-training van TUI, zowel als mijn echte training in Lanzarote! Ook mijn afscheidsfeestje staat gepland in deze maand, en niet te vergeten de verhuizing van Den Haag terug naar Katwijk! Deze week ook mijn laatste werknacht bij de Haagsche Kluis.. Ik ga dat werk zo hard missen! :( Maargoed, het is allemaal voor een goed doel :) .. Ik kan niet wachten tot ik lekker in de zon ben, ben dit weer hier ook echt goed zat! En zoiezo ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging, nieuwe vrienden in een nieuwe stad in een heel nieuw land! Bring it on, I'm ready!

Ik wil nog een hoop doen met mijn vrienden en familie voor ik wegga, zoals lekker feesten, uit eten, gezellig roddelen, lunchen en dillemma's uitspreken.. Ik ga iedereen super erg missen met op top natuurlijk m'n kleine hondje.. Moet er nog even niet aan denken dat ik over 3 weken dr bijna niet meer ga zien tot Oktober dit jaar.. Maarja, daar heb ik zelf voor gekozen dus daar moet ik me maar bij neer leggen. Volgend jaar m'n 3e stage gaat ze zoiezo met me mee :) ..

Anyway, de 1e dingetjes voor m'n stage enzo zijn binnen, heb 3 bikini's gescored! Woeii.. Nu nog allemaal leuke kleertjes enzo! :)

Nou, zoals jullie zien heb ik er heel erg veel zin in, en zitten er aan alle nadelen hele grote voordelen!

Ik ben nog zoiezo 27 dagen thuis, bring on the party guys!

xxxxxx (L)

  • 28 Februari 2011 - 13:14

    Arlette:

    Let's get wasted, oehoe (8) <3

  • 01 Maart 2011 - 03:17

    Sarah-Lisa Paff:

    Hee alice!

    Heel veel plezier alvast in Griekeland! Ik denk niet dat ik je nog ga zien voordat je weg gaat (tenzij je spontaan bedenkt kom laat ik is naar bali gaan) haha! Maar ik zal je verhalen gaan volgen hoor! =D

    En beloof even 1 ding, dat je daar de ziekenhuizen met rust laat ;)

    XX Saar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 71922

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: