dag 4 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Alica

Blijf op de hoogte en volg Alica

22 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!

Ca va? Hier gaat het super! De nachttrail gister was echt gaaf, je zag echt helemaal niks meer op een gegeven moment! Gelukkig zien de paarden meer als wij, en hoefde je dus alleen maar uit te kijken dat je niet in een laaghangende tak bleef hangen! Na de trail weer de bar in voor een drankje, en daarna lekker naar bed! Weet alleen niet meer hoe laat dat was, goed laat in ieder geval! om 8:45 ging de wekker, jazeker hij gaat steeds wat later haha, we konden niet douchen, want er was alleen ijs en ijskoud water! Om 10:30 ben ik samen met david en karolien afgereden richting st pons, naar een marktje daar heb ik een hennatatoo laten zetten, wel geinig! Daarna zijn we doorgereden naar valras la plage, om heerlijk op strand te liggen! het was er onwijs warm, maar er stond heeeel veel wind, oftewel, je stoof van het strand af.. toch stoer gewoon op het strand gaan liggen, om na elke paar minuten jezelf weer uit te graven! We zijn even het dorpje ingedoken voor de lunch, toen weer terug naar strand.. Daar even aan de praat geraakt met een (oke hij was leuk) italiaan! was wel even gezelliee!! Na een tijdje weer liggen te chillen, ging van het een op het andere moment de wind liggen en kwam de zon door, snel smeren, want je voelde hem gelijk branden! helaas was het voor ons toen alweer tijd om naar huis te gaan, want het moesten gewoon om 7:30 eten! vandaag op het menu:
Voorgerecht: Onwijs grote gevulde champignon met kaas (jaja mam, ik vind het lekker!!)
Main Course: Nasi met sate
Desert: Home made chocolate cake! (welke ik helaas grotendeels het moeten laten schieten)
Zeer spijtig is mn roommate martine vandaag naar huis gegaan ivm familieomstandigheden, dus ik heb nu de flinstone's cave voor mezelf!
Morgen met de koeien werken, dus ik ga zo slapen.. moet goed uitgerust zijn!

xx Au revoir!