Eerste dag zit erop! - Reisverslag uit Gumbet, Turkije van Alica Plas - WaarBenJij.nu Eerste dag zit erop! - Reisverslag uit Gumbet, Turkije van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Eerste dag zit erop!

Door: Alicia van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

06 April 2014 | Turkije, Gumbet

Zo, even een update na mijn 1e dagje als Holiday Rep in Bodrum!
Gisteren veilig aangekomen na een hele lange vlucht (met tussenstop in Izmir) in Bodrum.
Daar werden de gasten en ik opgewacht door mijn collegas en kon ik dus gelijk al bekijken hoe het is om een luchthaven dienst te draaien (heel makkelijk haha!)
Vervolgens per grote touringbus op naar Bodrum Centrum.
Met mijn collegas en chief wezen lunchen en daarna was het op naar mijn apartementje in Gumbet.

Ik woon in een groot complex waar eigenlijk alleen reisleiding zit de hele zomer.
Nu is het nog heel rustig maar over een week of 3 zit iedereen er.
En met iedereen bedoel ik de engelse die een leger van 25 holiday reps gaan sturen naar deze bestemming.
Het apartement is knus maar wel gezellig, al moet ik dinsdag wel verhuizen omdat ik met een collega van mij die dinsdag aankomt ga samenwonen in een groter appartement in dit complex.
Vind ik niet zo erg want dan ben ik wel de kelder uit en ga ik naar de hoogste verdieping met 2 slaapkamers (met 2pers. bedden yaay!) en een gescheidde huiskamer en keuken.

Vandaag ging al vroeg de wekker, en met vroeg bedoel ik ook echt heel vroeg, 5u!!
Ik ging met Julien en TUI Belgie op excursie naar Dalyan!
Na 4u in een bus gezeten te hebben aangekomen en per bootje naar een complex gebracht waar wij onszelf heerlijk mochten insmeren met modder om vervolgens in een zwavelbad te gaan zitten, en blijkbaar zien we er nu 10 jaar jonger uit haha!
De tocht zette zich verder per boot langs de koningsgraven van Dalyan naar de middelandse zee.
Hier hebben wij Caretta-Caretta schildpadden en blauwe krabben gezien en heerlijk even op strand gelegen.
Toen was de middag om en gingen wij richting de bus en terug naar Bodrum.
Iedereen ligt inmiddels uitgeteld in zijn/haar apartementje want 480 KM in een bus zitten zijn wij europeanen niet gewent haha!

Heb net even met Mamma en Pappa geskypt want ja, moest toch even laten weten dat ik het prima naar mijn zin heb hier!
Morgen mag ik de hele dag op het kantoor werken, en krijg ik mijn autotje die het hele seizoen van mijzelf is!

De planning voor komende week is uit, al weet ik hem niet helemaal precies meer maar ik ga op nog 3 excursies geloof ik.
Een dagje naar Efeze en ik ga de dorpentocht doen!
Donderdag heb ik een dagje vrij en kan ik lekker met me autotje rondjes rijden want ik moet de hele buurt natuurlijk op mijn duimpje kennen!

Ik heb zojuist via facebook wat foto's geupload van gisteren en vandaag en ja eigenlijk was dat het wel!

Leuk dat jullie weer gelezen hebben, reacties vind ik heel leuk en tot de volgende update!!
Dikke kus vanuit Gumbet! xxxx

  • 06 April 2014 - 21:24

    Arenda:

    Leuk verhaal. Zeker voor een 1e dagje. Op naar het volgende verhaal.

  • 06 April 2014 - 22:55

    Patricia:

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, lekker dat je straks een groter appartement hebt en this erg leuk om te lezen hoe jij het daar hebt! Xx

  • 07 April 2014 - 10:14

    Pappa:

    goed dat je het al naar je zin hebt,en heb de foto,s ook al bekeken ziet er leuk uit.groeten uit katwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 71866

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: