Having a fabulous time! - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu Having a fabulous time! - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Having a fabulous time!

Door: Alicia van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

06 Februari 2013 | Spanje, Playa Blanca

Hey allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, maar heb al die tijd geen internet op mn computer gehad.. dus vandaar! Ik leef uiteraard nog steeds.. Heb het hier super naar mijn zin! Het hotel en het team zijn nog steeds geweldig! Ben super blij dat ik de transfer heb gemaakt naar Lanzarote! Heb een hoop gedaan de afgelopen weken.. zoveel dat ik nu ik het wil neerzetten geen idee heb waar ik moet beginnen. Ben naar een feestje in Teguise geweest, all you can eat wokken in Arrecife, shoppen in Playa Honda en Puerto del Carmen.. Nieuwe tattoo laten zetten in Puerto.. Noem het maar op, en ik heb het waarschijnlijk gedaan.. nummer 1 natuurlijk, op strand gelegen haha! Aanstaande zondag ga ik eindelijk de toerist uithangen.. Heb een autotje gehuurd en ga lekker over het eiland crossen.. Heb er helemaal zin in! Over een paar weekjes komt me vriend ook hierheen voor een week.. daar kijk ik natuurlijk het meest naar uit! Ben inmiddels alweer 2 maanden in Spanje, de tijd gaat flink snel hier! We doen grote shows hier, en maken de kostuums hiervoor zelf.. Ik ben momenteel heel creatief bezig aan het zijn met de kostuums voor de hyena's in the Lion King show.. zo ver ziet het er prima uit.. maar moet nu aan de hoofden/maskers gaan beginnen haha! ben benieuwd! :) Verder tja.. ik heb de helft van mn stage uren dr al opzitten.. maar das niet zo raar met bijna 60u werken per week natuurlijk! Ik zal daarom wel in April al thuis zijn in plaats van Mei ;) Kan ik mooi eindelijk een keer weer goed konninginnedag meepakken haha! Nou ik heb eigenlijk niet veel te melden, of eigenlijk, jawel.. maar.. snel eten en weer terug naar het hotel voor de Broadway dansshow! Dikke kus vanuit een heerlijk warm, zonnig lanzarote! Ik hoor dat hetin nederland weer sneeuwt.. super haha! Byeee xoxoxxoxoxoxo

• 10 Februari 2013 - 21:56

Pappa:

doe maar rustig aan met die auto anders komen er krassen op,en lekker eten denk wel aan de lijn he. nou spreek je nog .groeten uit katwijk