Hola! - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: Alicia van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

11 December 2012 | Spanje, Puerto de la Cruz

Hey allemaal!

Nou, ik ben er! Gisteren om kwart voor 4 sochtends ging de wekker thuis in het koude, regenactige Katwijk. Om half 5 zaten mamma, pappa, Malcolm en ik in de auto op weg naar Schiphol waar om 7u mijn vlucht naar Barcelona vertrok. Op Barcelona moest ik vervolgens 9u wachten op mijn transfer vlucht naar Noord Tenerife. Gelukkig scheen het zonnetje en hadden ze een heel groot terras buiten waar je kon roken en in de zon kon liggen, was goed uit te houden dus. Om 4u smiddags de meest rampzalige/enge vlucht naar Noord Tenerife toe. Heel de 3e turbulentie, en bij de landing maakte we een gigantische klap, stegen we weer een stuk op om vervolgens nogmaals met een klap op de landingsbaan te komen. We hebben het echter, uiteraard, helemaal overleefd en nadat mijn koffer van de band kwam ben ik op zoek gegaan naar Fenne, mijn chief. Die bleek ook nog eens een Belg te zijn (GENT!) ik denk dat ik belgen als chief aantrek ofzo haha! Maargoed, met de auto naar de hotels gereden, we werken namelijk in 3 hotels! :)

Mijn accommodatie is zowaar in 1 van die hotels! Ik slaap met 3 meiden van de receptie op een kamer aangezien de animatie-accommodatie al vol zat (Helaas.. had leuk geweest) De kamer ziet er goed uit, 2 slaapkamers, een woonkamertje met koelkast en een badkamer met bad!

Mijn team is ook leuk! Fenne is mijn belgse Chief, dan heb je Leigh (england), Marian (Spanje), Jorge (Spanje), Aniko (Hongarije) en volgende week komt er nog 1 terug van vakantie.. maar die ken ik natuurlijk niet.

Goed, vandaag al de hele dag gewerkt! Vanochtend stretching en boccia gespeeld, toen gekeken naar de rehearsal van Grease die ze vanavond gaan doen en vanmiddag had ik darten en ping-pong. Het is wel een compleet ander niveau van werken dan dat ik bij TUI gewend was, er wordt bijvoorbeeld niet echt aan guest-contact gedaan (zover ik gezien heb in ieder geval) En ook wat ik van de rehearsals van de show kon opmaken is het niveau van shows errug laag.. Des-al-niet-te-min, is het wel heel erg gezellig en heb ik het prima naar mijn zin! :D

Met een zonnige groet vanuit Tenerife,

Xoxoxoxoxo <3 Buenos Noches!

  • 12 December 2012 - 07:12

    Arenda:

    nou, ik vind dat je al aardig wat namen onthouden hebt na 1 dag, heb jen u een eigen slapkamer of slapen jullie bij elkaar op een kamer!!
    iig heel veel plezier en dat puntje over guestcontact, die goor je er gewoon zelf in, wel zo gezellig, als je spaans dat een beetje beter gaat uiteraard!, gr vanuit een koud en nat nederland

  • 13 December 2012 - 16:36

    Tanta Leunie:

    goede vlucht gehad lees ik nou plezier met je optreden daar enz gr de noortjes

  • 15 December 2012 - 12:32

    Pappa:

    zo ik had al gehoord van je slechte vlucht ma ja snel vergeten dus.hoop dat je het naar je zin hebt en dat je leuke colega s hebt.groete uit katwijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 71854

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: