Liefs uit Londen - Reisverslag uit Silver End, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu Liefs uit Londen - Reisverslag uit Silver End, Verenigd Koninkrijk van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Liefs uit Londen

Blijf op de hoogte en volg Alica

06 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Silver End

Heey allemaal!

Een van mijn laatste verslagen vanuit de UK alweer! Nog 2 weken en dan ben ik alweer thuis!

Allereerst natuurlijk voor de mensen die het nog niet weten, ik heb een stage plek voor komende winter te pakken! :D Ik ben vorige week aangenomen bij de Conrad Hilton Hotel in Brussel, dus ik ga naar Belgie komende winter!! Ben nu druk aan het kijken voor een huisje/kamer/studio om te wonen, want daar moet ik zelf voor zorgen! Maar ik ben super blij met mijn stage plek.. Het Conrad is een 5* hotel van het Hilton, een ontzettende uitdaging. Het zal wel wennen worden om straks elke dag in een pak naar mn werk te gaan haha!

Goed, nu ben ik natuurlijk nog in Londen! Mamma heeft van de week de bustickets geboekt, vandaag over 2 weekjes zit ik in de bus, samen met Malcolm, die ook een paar dagen meekomt naar Nederland! Tot die tijd nog een paar dagen werken, geloof dat ik volgend weekend klaar ben met mijn stage-uren.

Mijn tutor van school is nu ook in Londen, morgen komt ze bij mij langs om te zien hoe het is gegaan van de zomer. Dan gaan we heerlijk lunchen op kosten van de school ;) ..

Verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen, ben veel aan het werk, ben ziek geweest (long-onsteking dankzij dat geweldige weer hier...) maar das allemaal weer goed, we gaan aftellen, ik heb heel veel zin om weer naar huis te komen! :D

Tot snel allemaal!

Xoxoxoxo

• 06 September 2012 - 15:33

Arenda:

nog precies 2 weken, dan zet je weer voet op nederlandse bodem, dus nog even knallen, de laatste loodjes, wij gaan morgen even genieten in de bossen bij hierden, "burenweekend" maar jij succes met je leraar als hij/zij langskomt, gr xxx

• 06 September 2012 - 19:28

JJ:

Kan niet geloven dat je weer weg gaat! WEL TERUGKOMEN HE!!! Heel veel plezier in Brussel, ik zal aan je denken als ik straks in Australie ben weer! Dikke kus mooie meid!

• 06 September 2012 - 20:59

Pappa:

we gaan inder daad aftellen ben al begonnen.nou nog veel plezier dan.groete uit katwijk