Sees the moment, sees the day - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Sees the moment, sees the day - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Sees the moment, sees the day

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

31 Augustus 2011 | Griekenland, Psalidi

Hey allemaal.

Nog 2 weekjes, en dan zit het erop hier.. Mijn 1e animatie avontuur! En reken maar dat het niet mijn laatste seizoen wordt! Ik heb super genoten van alles, heb echt een top tijd gehad! De eerste animatoren zijn inmiddels al vertrokken, ik ben de volgende die gaat! Kan opzich niet zeggen dat ik het erg vind om weg te gaan, na 4 maanden is het ook wel weer genoeg geweest en wil ik lekker terug naar mijn eigen bedje, wat een nieuw bedje blijkt te zijn hihi! Natuurlijk zou ik Alica niet zijn als mijn volgende vakantie plannen niet al gepland waren, en inderdaad, van 20 september tot 26 september ben ik alweer op vakantie! Londen en Swindon dus helaas geen mooi weer haha! Maargoed, aanstaand weekend ga ik lekker een weekendje weg met Bianca en Katharina, even 2 dagen Rhodos onveilig maken! Met als hoogtepunt van de trip natuurlijk Starbucks coffee! Yeeheey! Maargoed, werk aan de winkel, dus ik ben weer klaar met dit berichtje! C'y'all soon! x Dikke kus vanuit Cos

• 31 Augustus 2011 - 14:25

Arenda:

haha, dat had je al gelezen dan, ben benieuwd hoor, maar zeker beter als dat houten kraakbed waar je op gelegen hebt, heel veel plezier in rhodos geniet ervan en het is ook echt even 2,5 dag vakantie, dat mag best even toch, maar gedraag je he dame!! gr en tot skypse mailse xxxxxxxxxxxxx

• 02 September 2011 - 15:47

Leo:

lekker dat je weer na huis komt,wij missen jou ook. ha ha en wat is dat voor een kansloze die je ontmoet heb,is mischien iets voor naomi we hebben het er nog wel over.tot gauw ff een bed bij jubilate halen ziet er als nieuw uit en die matras ach die vlekken er gaat toch een laken overheen. tot ziens.