Geweldige week met mam en paps! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Geweldige week met mam en paps! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Geweldige week met mam en paps!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

23 Juni 2011 | Griekenland, Psalidi

Heey allemaal!

Wat een toppie week heb ik gehad hier! mam en pap zijn hier 8 dagen geweest, heb ze een half uurtje geleden uitgezwaait toen ze in de bus richting het vliegveld stapten! We hebben het super gezellig gehad hier! Had 2 extra middagen en avonden vrij, dus dat was echt top! TOen ze aankwamen had ik meteen vrij, dus zijn we lekker op strand geweest en daarna kosstad ingegaan en hebben daar lekker gegeten. Ook hebben we toen een boottrip naar 3 eilanden hieri n de omgeving geboekt voor de zaterdag. Op vrijdag moest ik gewoon werken, uit eten in het italiaanse restaurant en hadden we een cocktail mix show! Zaterdagochtend vroeg uit de veren en om kwart over 9 zaten we in kos stad op een boot die ons naar de eilanden zou brengen, super gezellig op de irritante russische kindjes voor mn neus na dan! Was op een gegeven moment wel lichtelijk zeeziek, maar verder wel echt een top dag ook weer! Ging weer veelste snel voorbij natuurlijk, dus voor we het wisten zaten we alweer in het hotel bij het griekse restaurtant te eten! Gisteren was ik ook vrij om half 1, en toen hebben we 2 quads gehuurd en zijn we door de bergen het eiland over gecrossed! *foto's op facebook!!* .. Verder heb ik gewoon echt een super leuke week gehad, het is jammer dat ze weer weg zijn, maar aan de andere kant ben je compleet uit je ritme, dus vanaf nu kan ik wel weer terug naar mn ouwe ritmetje.. Nog 3 maandjes en dan kom ik ook al richting huis! Gaat snel man! Anyway.. ik ga straks lekker naar de crazy mix show kijken en daarna nog even babbelen met wat gasten en dan lekker slapen! Morgen nog 1 dagje werken, savonds Legends show en dan zaterdag weer een dag vrij, dan maar eerst lekker uitslapen awnt ik ben gebroken! Nou het weer is hier trouwens ook echt super, je wordt wakker en dan is het al 30 graden, dus halverwege de dag is 36 graden niet geheel vreemd! Ook hebben we helaas doei moeten zeggen tegen sven, die van de een op de andere dag is overgeplaatst naar een ander hotel in Rhodos! Maargoed, dat is Animatie, ook Kevin gaat weg! Maar daar is een grote kans van dat die op Kos blijft, en dus kunnen we die dan nog gewoon blijven zien in de barstreet! Owjah, en ik heb mn haar geverft en geknipt.. Ik heb nu halflang/kort donkerbruin/rood haar! Heel erg wennen maar staat wel super leuk! ook hiervan foto's op facebook! Nou ik heb het super naar mn zin, ik hoop dat jullie in NL of waar dan ook ter wereld het ook gezellig hebben! Dikke kus en een knuffel vanuit griekenland!

Kalinichta! xxxxx

  • 24 Juni 2011 - 08:16

    Arenda:

    hee aliesje,
    na een goede vlucht zijn we weer terug in ons niet zo warme nederlandje,
    we werden opgehaald door elly,super bedankt nogmaals en lenn en naomi waren ook meegekomen, LEUK !!
    we hebben ind een hele gave wek gehad,
    jullie hebben een top animatie ploegje, jammer van sven, maar ja zo gaat het soms, mensen komen, mensen gaan, daar moet je soort van rekening mee houden met deze baantjes.
    ga zo nog maar even je foto's bekijken en dan zelf alles op de pc zetten,
    nou heel veel plezier verder, rust als het kan zo af en toe even uit, en doe iedereen daar de hartelijke groeten, was leuk dat ze ons allemaal uitzwaaiden, de mensen in de bus hadden zoiets van, zooo jullie hebben het zeker goed naar je zin gehad!!!
    ge en een dikke kusXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 24 Juni 2011 - 10:14

    Leo:

    oke dat is weer afzien hier niet zo warm,maar daar komt verrandering in het word hier ook warmer.en inderdaad het was erg leuk best naar ons zin gehad. je heb gezellige vrienden daar en jullie doen het goed daar.het was goed je weer eens te zien hebben we gelijk een beeld van wat je daar doet, en je doet dat prima zijn trots op je . doe ze de groeten daar. ps lars zit er weer een dag langer.

  • 25 Juni 2011 - 12:32

    Lars:

    weer een dag langer... inmiddels zitten we op 26 we blijven tellen he leo!!

  • 25 Juni 2011 - 21:22

    Leo:

    ja ja ben al weer een dag aan het af kruisen,en hier is het koud en het regend.maar voor de rest gaat het goed. lars en de rest de groeten en een dikke kus voor alice

  • 03 Juli 2011 - 21:05

    Kim :

    joehoee!
    wat leuk dat je even een berichtje stuurde, je berichten hier op de site zijn voor mij een ware oppepper.. de laatste weken waren kut dus ik zag er steeds meer tegen op, maar al sik dat zo lees gaat het helemaaal goed komen, veel kindjes dus tijd om na te denken heb ik al geneens.
    net mn outfit via de post gekregen dus ik voelde me al even een gelukkige animator haha!!
    vroeg me wel heeel erg af hoe het met je pols was? gaat weer helemaal oke?
    tot over een paar dagen :) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 71859

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: