Pfoeh, wat een warmte! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Pfoeh, wat een warmte! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Pfoeh, wat een warmte!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

11 Juni 2011 | Griekenland, Psalidi

Heeeeey allemaal!

Ben ik maar weer even met een update, zag dat het alweer een tijdje geleden was! Naja het gaat hier nog steeds goed! Het weer begint nu te klimmen, en af en toe is het niet te doen zo warm! Voor de gasten heel erg fijn, voor ons iets minder als we staan te springen op de kant voor AquaGym of Aerobics ;)!! Vandaag lekker een dagje vrij, was ik wel aan toe, afgelopen week een dagje ziek geweest (waarschijnlijk iets van voedselvergiftiging ofzo).. En we zijn non stop aan het oefenen voor shows, wat inhoud dat we geen lunchpauzes hebben, en dus op het warmst van de dag staan te dansen in de zon! Pittig, een iedereen is ondanks het vele eten en de beertime toch begonnen met het verliezen van kilo's (niet een geheel onaangename bijwerking haha ;) ).. Vannacht heeft ons appartementencomplex nog even op stelten gestaan omdat ik en bianca een spin van 10 cm lang en dik in onze kamer hadden.. Oef wat was die eng zeg.. heb ook geen oog dichtgedaan dus vannacht, bang dat er nog zo een zou zijn.. Ze schijnen ook nog eens giftig te zijn, wat een blijheid.. We zijn nu aan het proberen te regelen dat we naar een adnere kamer kunnen, want boven ons hebben ze helemaal geen last van spinnen en dat soort ongedierte.. Maargoed! Donderdag komen mams en paps aan op kos, super gezellig, heb er zin in! Heb een extra dag vrij, dus moet maar even kijken wat we allemaal kunnen doen als ze dr zijn! Zoiezo maar met ze naar Ampavris gaan en het eiland overtoeren! Maargoed, we gaan even nog een duikje nemen in het zwembad en dan lekker douchen en beslissen wat we doen emt eten vanavond.. ow en ik moet mijn fiets, jaja mijn fiets haha, terugbrengen om 8u! Nou lieverds, het gaat allemaal goed, heb het top naar mn zin (ben zowaar maar 1x uitgeweest deze week haha) De tijd vliegt nog steeds om!

xxxkuuuuuuus vanuit Psalidi!

• 11 Juni 2011 - 16:22

Bonnie:

Hee oud-collega!
    Gelukkig gaat alles goed daar, en hebben jullie het nog steeds naar je zin. Wel erg druk! Knap dat je dat volhoudt.
    Hoe is het eigenlijk met Sebastian, vraag ik me af ;) En met Barkie? Die zal wel in zn winterslaap zitten toch ;)

xx

• 11 Juni 2011 - 17:57

Arenda:

hee aliesje, leuk stukje weer geschreven, die spin is wel lachen hoor, is ie misschien opgestuurd vanuit de kamperfoelistraat, daar hadden ze ook 2 of 3 van die joekels.
    we gaan echt al over 4,5 dag naar je toe komen, heerlijk veel zin in, je pa is nog volop aan het werken, die is er echt aan toe!!
    heb vanmiddag wederom sokken gekocht, waar je dan maar zuinig op moet zijn want we komen maar 1 x hoor!!
    verder is je lijstje afgewerkt en nemen we alles mee, ohh de stroopwafels moet ik nog halen,
    we gaan zeker lekker toeren hoor, lijkt me wel wat op een scooter het eiland rond en alle plekjes bekijken, goed gemiet nog even van je avondje ,hier wordt vanavond het feestje van je broer gehouden dus wordt vast gezellig, het is lekker weer dus dat komt wel goed
    groetjes van ons allen
    tot donderdag xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 12 Juni 2011 - 07:28

Leo:

hallo alica goed dat je het nog na je zin heb.hier is alles ook goed het feest van je broer is voor bij was heel gezellig.(al hadden er wel een paar gaste te veel gegeten zag ik) en zo een spinnetje die giftig is kan ook vliegen dus kijk maar uit. nou nog een paar dagen komen wij er ook aan .heb er zin in.groeten van hier .