Earthquake and day off! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu Earthquake and day off! - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Alica Plas - WaarBenJij.nu

Earthquake and day off!

Door: Alica van der Plas

Blijf op de hoogte en volg Alica

08 Mei 2011 | Griekenland, Psalidi

Heeeyy allemaal!

Zoals jullie al aan de titel zien, vanochtend hebben wij om kwart voor 10 een kleine aardbeving gehad, jeutje wat ben ik (en net zo goed alle andere mensen die zich in het hotel bevonden) mij kapot geschrokken zeg! Het eerste wat in mij opkwam toen de grond en het hoteldak (ikz at in de kelder=discotheek) begonnen te schudden was het gebouw verlaten, maar iedereen raakte in paniek dus dat was 1 grote rampenplan natuurlijk.. Uiteindelijk buitengekomen was het alweer opgehouden, maar heb nog wel even een tijdje staan trillen van de adrenaline van het gigantisch hard uit het hotel rennen.. Verder gaat het prima, we hebben vandaag geen na-schokken meer gehad!

Nu weer verder naar leuk nieuws, gisteren had ik mijn 1e vrij dagje, samen met Bianca zijn we lekker wezen Quadrijden! En vrijdag avond zijn we uit geweest, was echt super gezellig, leuke mensen tegen gekomen, dus dit wordt een topseizoen! Met quadrijden zijn we een rondje eiland geweest, echt top!

Vandaag mocht ik weer aan de slag, en omdat er allemaal mensen weggingen waar ik het goed mee kon vinden, ben ik wat vroeger mijn bedje uitgegaan en heb ze uitgezwaait! Daarna kwam dan die aardbeving en toen moesten we oefennen met het duitse team voor een nieuwe show die a.s. dinsdag al in premiere gaat, Las Vegas. Super gave show, moeilijke dansjes, dus elke vrije minuut zijn we aan eht oefnenen, moet over 10 minuten weer de rest van mijn normaal gesproken pauze doorknallen.. maar is neit erg, als de show maar gaaf wordt, en dat denk ik wel! Nou ik moet ervandoor!

xxxxxkuuuuuuus, ow en fijne moederdag nog vandaag!

  • 08 Mei 2011 - 18:14

    Elly:

    ZO dat was spannend, gelukkig goed afgelopen en voorbij.....
    Hoop dat je het niet nog eens hoeft mee te maken.
    Groetjes vanuit Katwijk

  • 08 Mei 2011 - 18:30

    Arenda:

    hee aliesje, heb net met je zitten skypen, dus hoorde het al van de beving, das schrikken.
    verder heb je het goed naar je zin, dus dat is fijn om te horen, wel goed insmeren want je bent aan het verbranden, factor 15 is misschien iets te weinig als je met je nederlandse huidje in de griekse zon vertoeft hele dagen.
    succes met het oefenen van de show, en tot skypse, of hoorse/sms se
    gr xxxxx van ons allemaal en een natte lik van je hondje

  • 09 Mei 2011 - 07:54

    Leo:

    zo dat is ook wat zo een beving.en een goede les is dansen bij de deur, ben je als eerste buiten.en vandaag ja hoor fototje maken vond het al lang duren voor dat je wat had? nou horen wel wat het is.tot later.

  • 09 Mei 2011 - 15:24

    Patricia:

    Nou spannend zo een aardbeving! gelukkig was het maar een kleintje! Heb je dat ook weer is mee gemaakt, ja tog:)
    Nou het klinkt allemaal erg leuk daar;)
    Nou heel veel plzier en ik wacht op je volgende bericht!

    Liefs, X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alica

Actief sinds 26 April 2009
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 71843

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 01 December 2015

Thailand

01 April 2014 - 16 Oktober 2014

Reisleidster in Bodrum

10 December 2012 - 05 Mei 2013

La vida en Tenerife Y Lanzarote

28 April 2012 - 20 September 2012

St. Christopher's Inn London

16 April 2012 - 21 April 2012

ITLM goes Berlin

22 December 2011 - 07 Januari 2012

Magic Mountains

30 April 2011 - 15 September 2011

Sol Kipriotis Village, TUI stage

17 December 2010 - 27 December 2010

St. François Longchamp

30 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Extreem Survival

18 Februari 2010 - 18 Maart 2010

Le Hors Piste, Ozzie bar!

18 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Cowgirl uithangen!

Landen bezocht: